Marketingová komunikace
Miroslav Foret
Komunikace se zákazníkem patří ke klíčovým oblastem marketingu. Přehledně koncipovaná publikace vás krok za krokem zasvětí do celého procesu. Poradí vám jak zákazníka poznat, jak vytvořit sdělení šité přesně na něj, jaký vybrat komunikační kanál tak, aby ho co nejlépe i nejefektivněji oslovil, a jak vyhodnotit úspěšnost celé akce. Publikace je určena: marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili studentům na podnikatelských a obchodních fakultách jako první česká učebnice věnující se uceleně právě problematice marketingové komunikace Dozvíte se: jaké komunikační nástroje existují, jakou měrou jsou které využívány a co nám o jejich budoucnosti prozrazují dnešní trendy jak jsou členěny tzv. sdělovací prostředky a jak má marketingový pracovník komunikovat s novináři a redaktory co spadá pod pojem podniková identita, jakými prostředky je vyjadřována jak vám poslouží důsledně dodržovaný jednotný vizuální styl jak pracovat s podnikovou značkou, chceme-li ji změnit či inovovat že podniková kultura i image dokáží říci o firmě velmi mnoho a co všechno z nich může zákazník vyčíst jaké informace o vašich zákaznících vám podají různé zdroje, jak získaná data uspořádat a co z nich lze vyčíst na jakých základech má být postaven relevantní marketingový výzkum jak poznat, na jaké segmenty je trh členěn a jak je postupně pokrýt jak vytvořit pro danou zákaznickou skupinu adekvátní, a proto i srozumitelné marketingové poselství kdy využít reklamu, jak připravit a načasovat reklamní kampaň jak účinná a přitom levná může být podpora prodeje na místě kdy využít možností PR, sponzorství, direct marketingu ad. jakou roli hraje osobní kontakt na prodejním místě a co všechno může ovlivnit jak má vypadat marketingová komunikace ve veřejné správě Kniha nabízí množství příkladů a dokumentů z českého tržního prostředí, obsahuje i otázky, prostřednictvím kterých si můžete ověřit, nakolik jste problematiku pochopili a zvládli.... celý text
Přidat komentář
Skvělý návod jak si založit reklamku, příběhy, které jsou skutečné a na nich je postavena celá kniha, moc mi pomohla při zkoušce z marketingu, vřele doporučuji. :)
Autorovy další knížky
2011 | Marketingová komunikace |
2003 | Marketing - základy a principy |
2010 | Marketing pro začátečníky |
2000 | Jak komunikovat se zákazníkem |
2001 | Marketing - základy a postupy |
Knihu jsem chtěla použít jako podklad k mé bakalářské práci, ale nakonec jsem raději vyhledala jiný zdroj, neboť orientovat se v obsahu knihy bylo opravdu za trest.