Marketingová komunikace
Miroslav Foret
Komunikace se zákazníkem patří ke klíčovým oblastem marketingu. Přehledně koncipovaná publikace vás krok za krokem zasvětí do celého procesu. Poradí vám jak zákazníka poznat, jak vytvořit sdělení šité přesně na něj, jaký vybrat komunikační kanál tak, aby ho co nejlépe i nejefektivněji oslovil, a jak vyhodnotit úspěšnost celé akce. Autor Miroslav Foret patří mezi přední odborníky na marketing u nás. Kniha obsahuje DVD-ROM.... celý text
Přidat komentář
04.01.2013
Skvělý návod jak si založit reklamku, příběhy, které jsou skutečné a na nich je postavena celá kniha, moc mi pomohla při zkoušce z marketingu, vřele doporučuji. :)
1
Autorovy další knížky
2011 | Marketingová komunikace |
2003 | Marketing - základy a principy |
2010 | Marketing pro začátečníky |
2000 | Jak komunikovat se zákazníkem |
2001 | Marketing - základy a postupy |
Knihu jsem chtěla použít jako podklad k mé bakalářské práci, ale nakonec jsem raději vyhledala jiný zdroj, neboť orientovat se v obsahu knihy bylo opravdu za trest.