Jak na sexistickou reklamu přehled
neznámý - neuveden
Účelem Manuálu je zvýšit povědomí o formách genderově stereotypní a sexistické reklamy a možnostech jejího rozpoznání. Dále si Manuál klade za cíl poskytnout praktická doporučení při tvorbě reklamy. Rovněž má ambici představit progresivní způsob posuzování sexistické reklamy. Je primárně určen osobám, které reklamu posuzují, a těm, kteří ji tvoří. Reklama je obchodní informace. Proč tedy občas vypadá jako pozvánka do bordelu? Reklama je „informace pro spotřebitele, která mu umožňuje zvolit určité zboží nebo služby, nejlépe vyhovující jeho potřebám a cenovým požadavkům“. (Mezinárodní obchodní komora)... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Jak na sexistickou reklamu. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Jak na sexistickou reklamu v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Autorovy další knížky
2001 | Bible |
1997 | Epos o Gilgamešovi |
2013 | Z rodinné kroniky Lady Fuckingham |
1986 | Píseň o Rolandovi |
2003 | Béowulf |