Nákupní marketing recenze
Gustav Tomek
Nehodnoceno
Při řešení organizace a řízení zásobování v podniku je nutné se zaměřit na hledání a přijetí správnýh rozhodnutí, týkajících se zejména pojetí funkce zásobování, umístění a ekonomického postavení zásobovacího útvaru v urganizační struktuře podniku, vnitřní dělby práce, řešení vztahů k ostatním vnitropodnikovým útvarům, forem, metod a postupů při uskutečňování řídících a prováděcích aktivit v oblasti nákupu.... celý text
U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.
Autorovy další knížky
2007 | Marketing od myšlenky k realizaci |
2007 | Řízení výroby a nákupu |
2017 | Průmysl 4.0 aneb nikdo sám nevyhraje |
1996 | Nákupní marketing |
2000 | Řízení výroby |