-

Nákupní marketing tempo & emoce

Nehodnoceno
Nákupní marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/empty_bmid.jpg 0 0 0

Při řešení organizace a řízení zásobování v podniku je nutné se zaměřit na hledání a přijetí správnýh rozhodnutí, týkajících se zejména pojetí funkce zásobování, umístění a ekonomického postavení zásobovacího útvaru v urganizační struktuře podniku, vnitřní dělby práce, řešení vztahů k ostatním vnitropodnikovým útvarům, forem, metod a postupů při uskutečňování řídících a prováděcích aktivit v oblasti nákupu.... celý text


Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Autorovy další knížky

Gustav Tomek
česká, 1935 - 2017
2007  100%Marketing od myšlenky k realizaci
2007  60%Řízení výroby a nákupu
2017  60%Průmysl 4.0 aneb nikdo sám nevyhraje
1996  0%Nákupní marketing
2000  0%Řízení výroby