Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru tempo & emoce

Nehodnoceno
Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru
https://www.databazeknih.cz/img/books/33_/334574/mid_marketingova-komunikace-a-public-re-frG-334574.jpg 0 0 0

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.... celý text


Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.