Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru tempo & emoce
Jan Halada
https://www.databazeknih.cz/img/books/33_/334574/mid_marketingova-komunikace-a-public-re-frG-334574.jpg
0
0
0
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
1999 | Lexikon české šlechty |
2012 | Jagellonci ve městě stříbra |
1985 | Metternich kontra Napoleon |
1992 | Fotbalové kluby světa |
1999 | Encyklopedie praktické žurnalistiky |