Uč jako umělec tempo & emoce
Robert Čapek
Frontální výuka, náročná domácí příprava a hodnocení dané průměrem známek nemají podle autora v českém školství místo. Vysvětlí vám, že zdaleka nejvíce se žák naučí při tzv. činnostním učení, tedy ve chvíli, kdy si poznatky a zkušenosti osvojuje vlastní cestou. Z toho by měl vycházet i učitel, který může používat pro podporu odlišných stylů žáků řadu různých metod, od týmové spolupráce až po velmi efektivní vzájemné učení. Nikdy by naopak neměl žáky srovnávat mezi sebou nebo jim dávat špatné známky. Učitel, psycholog a didaktik Robert Čapek vám ukáže, jak žáky přitáhnout k vašemu oboru a probudit v nich nadšené přírodovědce, budoucí novináře nebo kreativní architekty. Protože moderní učitel není ve škole proto, aby naučil „látku“, je v ní proto, aby si jeho žáci hráli, tvořili a objevovali. A díky tomu se vzdělávali, aniž by je škola unudila k smrti. V knize najdete spoustu konkrétních tipů a postupů, založených na vědeckých poznatcích i praktických zkušenostech ze škol, kde už moderní výukové metody běžně používají. Inspirací je i pro rodiče, kteří váhají, kterou školu svým dětem vybrat a co od vybrané instituce můžou očekávat.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2018 | Líný učitel – Jak učit dobře a efektivně |
2015 | Moderní didaktika |
2020 | Uč jako umělec |
2010 | Třídní klima a školní klima |
2008 | Odměny a tresty ve školní praxi |