Marketingová komunikace vydání
Miroslav Foret
Komunikace se zákazníkem patří ke klíčovým oblastem marketingu. Přehledně koncipovaná publikace vás krok za krokem zasvětí do celého procesu. Poradí vám jak zákazníka poznat, jak vytvořit sdělení šité přesně na něj, jaký vybrat komunikační kanál tak, aby ho co nejlépe i nejefektivněji oslovil, a jak vyhodnotit úspěšnost celé akce. Autor Miroslav Foret patří mezi přední odborníky na marketing u nás.... celý text
Vydání (4)
Marketingová komunikace
2011, Computer Press (CP Books)
ISBN: 978-80-251-3432-0Marketingová komunikace
2008, Computer Press (CP Books)
ISBN: 9788025110416 , 9788025134320Marketingová komunikace
2006, Computer Press (CP Books)
ISBN: 80-251-1041-9Marketingová komunikace
2003, Computer Press (CP Books)
ISBN: 8072268112 , 9788025134320Autorovy další knížky
2011 | Marketingová komunikace |
2003 | Marketing - základy a principy |
2010 | Marketing pro začátečníky |
2000 | Jak komunikovat se zákazníkem |
2001 | Marketing - základy a postupy |