Marketingová komunikace vydání
Miroslav Foret
Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili - studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice věnující se uceleně právě problematice marketingové komunikace... celý text
Vydání (4)
Marketingová komunikace
2011, Computer Press (CP Books)
ISBN: 978-80-251-3432-0Marketingová komunikace
2008, Computer Press (CP Books)
ISBN: 9788025110416 , 9788025134320Marketingová komunikace
2006, Computer Press (CP Books)
ISBN: 80-251-1041-9Marketingová komunikace
2003, Computer Press (CP Books)
ISBN: 8072268112 , 9788025134320Autorovy další knížky
2011 | Marketingová komunikace |
2003 | Marketing - základy a principy |
2010 | Marketing pro začátečníky |
2000 | Jak komunikovat se zákazníkem |
2001 | Marketing - základy a postupy |