Marketingová komunikace přehled
Miroslav Foret
Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili - studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice věnující se uceleně právě problematice marketingové komunikace... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketingová komunikace. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (2)
Skvělý návod jak si založit reklamku, příběhy, které jsou skutečné a na nich je postavena celá kniha, moc mi pomohla při zkoušce z marketingu, vřele doporučuji. :)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketingová komunikace v seznamech
v Přečtených | 4x |
v Doporučených | 1x |
v Knihotéce | 5x |
v Chci si koupit | 1x |
Autorovy další knížky
2011 | Marketingová komunikace |
2003 | Marketing - základy a principy |
2010 | Marketing pro začátečníky |
2000 | Jak komunikovat se zákazníkem |
2001 | Marketing - základy a postupy |
Knihu jsem chtěla použít jako podklad k mé bakalářské práci, ale nakonec jsem raději vyhledala jiný zdroj, neboť orientovat se v obsahu knihy bylo opravdu za trest.