Public relations jako ovlivňování mínění vydání
Jozef B. Ftorek
![Public relations jako ovlivňování mínění Public relations jako ovlivňování mínění](https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/109239/bmid_public-relations-jako-ovlivnovani-m-bf5-109239.jpg?v=1562056576)
Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.... celý text
Vydání dle jazyka (4)
![Public relations jako ovlivňování mínění Public relations jako ovlivňování mínění](https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/109239/public-relations-jako-ovlivnovani-m-bf5-109239.jpg?v=1562056576)
Public relations jako ovlivňování mínění
2012,
Grada
![Public relations jako ovlivňování mínění Public relations jako ovlivňování mínění](https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/214738/public-relations-jako-ovlivnovani-mineni-214738.jpg?v=1405954539)
2012,
Grada
![Public relations jako ovlivňování mínění Public relations jako ovlivňování mínění](https://www.databazeknih.cz/img/books/16_/169628/public-relations-jako-ovlivnovani-mineni-169628.jpg?v=1373553908)
2009,
Grada
![Public relations jako ovlivňování mínění Public relations jako ovlivňování mínění](https://www.databazeknih.cz/img/books/16_/169627/public-relations-jako-ovlivnovani-mineni-169627.jpg?v=1373553694)
2006,
Grada
Autorovy další knížky
2017 | ![]() |
2006 | ![]() |
2010 | ![]() |