Strategický marketing vydání
Dagmar Jakubíková
Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií. Kniha přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídící procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.... celý text
Vydání dle jazyka (3)
![Strategický marketing Strategický marketing](https://www.databazeknih.cz/img/books/50_/507705/strategicky-marketing-9Sp-507705.jpg?v=1671377245)
2013,
Grada
![Strategický marketing Strategický marketing](https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/216567/strategicky-marketing-639f54627b847.png?v=1671386210)
2013,
Grada
![Strategický marketing Strategický marketing](https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/107708/strategicky-marketing-639f54980c8fe.png?v=1671386264)
Strategický marketing
2008,
Grada
Autorovy další knížky
2008 | ![]() |
2009 | ![]() |
2019 | ![]() |