Zákazník má vždy pravdu vydání
Tom Markert
Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka - počínaje pravidlem "znát své produkty", přes pravidlo "nikdy neříkat ne", až po "požádat o pomoc, pokud ji potřebujete" - a samozřejmě - vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra vzkvétají!... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2012 , PragmaOriginální název:
You Can´t Win a Fight with Your Client, 2007
více info...
Vydání (1)
Zákazník má vždy pravdu
2012, Pragma
ISBN: 978-80-7349-295-3