Zákazník má vždy pravdu hodnocení
Tom Markert
![Zákazník má vždy pravdu Zákazník má vždy pravdu](https://www.databazeknih.cz/img/books/16_/166223/zakaznik-ma-vzdy-pravdu-166223.jpg?v=1371406758)
Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka - počínaje pravidlem "znát své produkty", přes pravidlo "nikdy neříkat ne", až po "požádat o pomoc, pokud ji potřebujete" - a samozřejmě - vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra vzkvétají!... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2012 , PragmaOriginální název:
You Can´t Win a Fight with Your Client, 2007
více info...
5 |
|
1 x |
4 |
|
2 x |
3 |
|
3 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
1 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Zákazník má vždy pravdu: 63 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 8
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).