Zákazník má vždy pravdu hodnocení

Zákazník má vždy pravdu
https://www.databazeknih.cz/img/books/16_/166223/zakaznik-ma-vzdy-pravdu-166223.jpg 3 8 8

Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka - počínaje pravidlem "znát své produkty", přes pravidlo "nikdy neříkat ne", až po "požádat o pomoc, pokud ji potřebujete" - a samozřejmě - vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra vzkvétají!... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Pragma
Originální název:

You Can´t Win a Fight with Your Client, 2007


více info...
5
1 x
4
2 x
3
3 x
2
1 x
1
1 x
odpad  
0 x

Hodnocení knihy Zákazník má vždy pravdu: 63 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 8


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Štítky knihy

zákazníci

Autorovy knížky

2012  63%Zákazník má vždy pravdu
Skrýt reklamy