Zákazník má vždy pravdu
Tom Markert
Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka - počínaje pravidlem "znát své produkty", přes pravidlo "nikdy neříkat ne", až po "požádat o pomoc, pokud ji potřebujete" - a samozřejmě - vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra vzkvétají!... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2012 , PragmaOriginální název:
You Can´t Win a Fight with Your Client, 2007
více info...
Přidat komentář
Kniha pro obchodní zástupce případně pro firemní obchodníky, nikoliv pro prodejce v maloobchodu.
Knížku přečtete max. za hodinu je velmi stručná - zcela upřímně: nic nového jsem se nedozvěděla...
Velmi stručná knížka. Sice v ní neobjevíte nic převratně nového, ale vzhledem k tomu, že je velmi stručná, tak celkem stojí za to si vyhradit čas na její přečtení. Myslím, že ten anglický název originálu je výstižnější "You Can´t Win a Fight with Your Client ".
Obecně se to dá ale vztáhnou na mnohem širší spektrum vztahů, než jen mezi 2 soukromými spolešnostmi. Stejně tak lze dle knihy postupovat ve vztazích uvnitř velké korporace s interním klientem, s nadřízeným, ale i státní správa tam může nají inspiraci, jak se chovat ve vztahu k občanům.
Pár dobrých postřehů v té knize je. Asi jsem se nedozvěděl nic nového, ale je někdy dobré si věci zopakovat a utřídit. A znám v ČR hodně lidí, kteří by potřebovali se naučit podle této knihy postupovat. Ale nedělám si iluze , že by pomohlo, pokud by si jen přečetli tuto knihu. Profesionální vztahy jsou běh na dlouhou trať.
Ideální kniha pro každého, kdo něco prodává, či nabízí. Jsou tam základní principy správnéh prodeje. Každé odvětví tam najde to, co potřebuje.
Určitě by si to měl každý pročíst kdo se o obchod zajímá. Jsou tam užitečné postřehy