Zákazník má vždy pravdu

Zákazník má vždy pravdu
https://www.databazeknih.cz/img/books/16_/166223/zakaznik-ma-vzdy-pravdu-166223.jpg 3 8 8

Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka - počínaje pravidlem "znát své produkty", přes pravidlo "nikdy neříkat ne", až po "požádat o pomoc, pokud ji potřebujete" - a samozřejmě - vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra vzkvétají!... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Pragma
Originální název:

You Can´t Win a Fight with Your Client, 2007


více info...

Přidat komentář

Davidoff21
30.01.2021 3 z 5

Určitě by si to měl každý pročíst kdo se o obchod zajímá. Jsou tam užitečné postřehy

LadyCotton
08.03.2018 2 z 5

Kniha pro obchodní zástupce případně pro firemní obchodníky, nikoliv pro prodejce v maloobchodu.
Knížku přečtete max. za hodinu je velmi stručná - zcela upřímně: nic nového jsem se nedozvěděla...


Y2T
11.11.2017 4 z 5

Velmi stručná knížka. Sice v ní neobjevíte nic převratně nového, ale vzhledem k tomu, že je velmi stručná, tak celkem stojí za to si vyhradit čas na její přečtení. Myslím, že ten anglický název originálu je výstižnější "You Can´t Win a Fight with Your Client ".
Obecně se to dá ale vztáhnou na mnohem širší spektrum vztahů, než jen mezi 2 soukromými spolešnostmi. Stejně tak lze dle knihy postupovat ve vztazích uvnitř velké korporace s interním klientem, s nadřízeným, ale i státní správa tam může nají inspiraci, jak se chovat ve vztahu k občanům.

Pár dobrých postřehů v té knize je. Asi jsem se nedozvěděl nic nového, ale je někdy dobré si věci zopakovat a utřídit. A znám v ČR hodně lidí, kteří by potřebovali se naučit podle této knihy postupovat. Ale nedělám si iluze , že by pomohlo, pokud by si jen přečetli tuto knihu. Profesionální vztahy jsou běh na dlouhou trať.

NiNo
30.08.2017 1 z 5

Velké žvanění o ničem - a to má kniha pouhých 110 jen skromně popsaných stránek.:-/

janulka1310
25.08.2013 4 z 5

Ideální kniha pro každého, kdo něco prodává, či nabízí. Jsou tam základní principy správnéh prodeje. Každé odvětví tam najde to, co potřebuje.

Štítky knihy

zákazníci

Autorovy knížky

2012  63%Zákazník má vždy pravdu