Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je diskuze
Ed Horrel
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/144908/zakaznicka-vernost-144908.jpg
5
2
2
V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zaměstnancům; příklady ze života, kterým se podařilo získat věrnost mnoha zákazníků.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2007 , Computer Press (CP Books)Originální název:
The Kidness Revolution: Company Wide Culture Shift That InspiresPhenomenal Customer Service
více info...
Diskuze o knize (0)
Přidat komentářŠtítky knihy
podnikání řídicí práce, vedení marketing podnikatelé pracovní vztahy obchodování, prodej manažerské dovednosti zákazníciAutorovy knížky
2007 | Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je |