Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je podobné

Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/144908/zakaznicka-vernost-144908.jpg 5 2 2

V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zaměstnancům; příklady ze života, kterým se podařilo získat věrnost mnoha zákazníků.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

The Kidness Revolution: Company Wide Culture Shift That InspiresPhenomenal Customer Service


více info...

Podobné knihy (0)

Zatím zde není žádná podobná kniha.

Autorovy knížky

Ed Horrel
americká
2007  90%Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je