Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je hodnocení

Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/144908/zakaznicka-vernost-144908.jpg 5 2 2

V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zaměstnancům; příklady ze života, kterým se podařilo získat věrnost mnoha zákazníků.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

The Kidness Revolution: Company Wide Culture Shift That InspiresPhenomenal Customer Service


více info...
5
1 x
4
1 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je: 90 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy knížky

Ed Horrel
americká
2007  90%Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je