Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je přehled
Ed Horrel

V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zaměstnancům; příklady ze života, kterým se podařilo získat věrnost mnoha zákazníků.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2007 , Computer Press (CP Books)Originální název:
The Kidness Revolution: Company Wide Culture Shift That InspiresPhenomenal Customer Service
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je v seznamech
v Přečtených | 3x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Mé knihovně | 3x |
v Chystám se číst | 2x |
Štítky knihy
podnikání řídicí práce, vedení marketing podnikatelé pracovní vztahy obchodování, prodej manažerské dovednosti zákazníciAutorovy knížky
2007 | ![]() |