Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je zajímavosti
Ed Horrel
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/144908/zakaznicka-vernost-144908.jpg
5
2
2
V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zaměstnancům; příklady ze života, kterým se podařilo získat věrnost mnoha zákazníků.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2007 , Computer Press (CP Books)Originální název:
The Kidness Revolution: Company Wide Culture Shift That InspiresPhenomenal Customer Service
více info...
Zajímavosti
Zatím zde není žádná zajímavost.
Štítky knihy
podnikání řídicí práce, vedení marketing podnikatelé pracovní vztahy obchodování, prodej manažerské dovednosti zákazníciAutorovy knížky
2007 | Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je |