Marketing Management hodnocení
Philip Kotler

Podtitul: Analýza, plánování, využití, kontrola Populární vysokoškolská učebnice marketingového řízení.
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 1998 ,Originální název:
Marketing management, 1994
více info...
5 |
|
12 x |
4 |
|
2 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Marketing Management: 97 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 12
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
1998 | ![]() |
2007 | ![]() |
2000 | ![]() |
2004 | ![]() |
2003 | ![]() |