Marketing v pohybu hodnocení

Marketing v pohybu
https://www.databazeknih.cz/img/books/36_/361341/mid_marketing-v-pohybu-YoN-361341.png 5 1 1

Trhy se pod vlivem internetu, globalizace a hyperkonkurence zásadně mění, a mění se tak i přístupy k podnikání. Změnit se musí samozřejmě také marketing, neboť je jisté, že ne vždy dokáže držet krok s tržními změnami, říká světoznámý marketingový poradce Philip Kotler a jeho spoluautoři Dipak C. Jain a Suvit Maesincee. V dnešním světě, v němž vzácností jsou zákazníci, a nikoli produkty, je třeba klasické marketingové koncepce znovu promyslet, nově vymezit a rozšířit tak, aby odrážely tuto novou skutečnost.... celý text

Literatura světová Ekonomie a obchod
Vydáno: , Management Press
Originální název:

Marketing moves, 2002


více info...
5
1 x
4
0 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Marketing v pohybu: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).