Marketing - základy a principy hodnocení
Miroslav Foret

Publikace je určena začínajícím marketingovým manažerům, kteří potřebují sezámit se základy marketingu. Studentů podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje, a pomocí otázek jim umožní zkontrolovat si, nakolik látku pochopili. Dozvíte se: - jaké známe základní marketingové pojmy, co označují - čím se zabývá makromarketing a čím mikromarketing - co je marketingové řízení a proč je v praxi důležité - jaké marketingové strategie existují a kdy je která vhodná - jak sestavit marketingový plán - jak provádět marketingový výzkum... celý text
Zatím zde nejsou žádná hvězdičková hodnocení. Knihu můžete ohodnotit hvězdičkami nad její obálkou.
Autorovy další knížky
2011 | ![]() |
2003 | ![]() |
2010 | ![]() |
2000 | ![]() |
2001 | ![]() |