The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem hodnocení

The Brand Gap - 	Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem
https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/280920/mid_the-brand-gap-jak-preklenout-propas-8aH-280920.jpg 4 9 9

Kniha Brand Gap je zpracováním komplexní teorie budování značky. Narozdíl od jiných knih, zabývajících se brandingem, neřeší problematiku jen z pohledu tvrdě racionálně-strategického, anebo naopak jen z pohledu kreativně-emočního. Brand Gap ukazuje způsoby jak obchodní strategii s designem propojit a vytvořit tak charismatickou značku, která bude zákazníky milována a která firmě přinese trvale udržitelnou konkurenční výhodu. Brand Gap je označována za tzv. knížku do letadla - stihnete ji přečíst za 2-3 hodiny a dozvíte se například co je to brand, pět základních disciplín budování značek, proč je důležité se o brand starat i uvnitř firmy a mnoho dalšího.... celý text

5
3 x
4
4 x
3
1 x
2
0 x
1
1 x
0 x

Hodnocení knihy The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem: 78 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 9

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy další knížky

Marty Neumeier
americká, 1947
2007  78%The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem
2016  100%The Brand Flip: Proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit