The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem

The Brand Gap - 	Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem
https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/280920/mid_the-brand-gap-jak-preklenout-propas-8aH-280920.jpg 4 9 9

Kniha Brand Gap je zpracováním komplexní teorie budování značky. Narozdíl od jiných knih, zabývajících se brandingem, neřeší problematiku jen z pohledu tvrdě racionálně-strategického, anebo naopak jen z pohledu kreativně-emočního. Brand Gap ukazuje způsoby jak obchodní strategii s designem propojit a vytvořit tak charismatickou značku, která bude zákazníky milována a která firmě přinese trvale udržitelnou konkurenční výhodu. Brand Gap je označována za tzv. knížku do letadla - stihnete ji přečíst za 2-3 hodiny a dozvíte se například co je to brand, pět základních disciplín budování značek, proč je důležité se o brand starat i uvnitř firmy a mnoho dalšího.... celý text

Přidat komentář

VeDny
01.06.2024 4 z 5

Umím si představit, že knihu zadáte studentům na začátku semestru jako úvod do brandu/grafického designu. Kniha je přečtená za večer, nestráví nad ní tedy moc času, takže do další hodiny mají dočteno a můžete to probrat. Je tam pár super bodů, které mohou nasměrovat, jak nad problematikou přemýšlet. Pokud však nemáte brand před sebou poprvé, trochu se orientujete, pak autor nenese nic objevného. Vesměs jde jen o definování brandu, jeho základní teorii, která je uchopena úvahou, takže nenese informace nijak prakticky přežvýkané do konkrétních rad a zkušeností (pár stran k "Takhle ano/takhle ne" tam však je). Osobně jsem uvítala část s kmeny a identitou, jelikož se jedná o cestu, jak téma zprostředkovat i ve školách (střeních/základních), aby bylo dobře uchopitelné.

Sralinka
24.02.2023 4 z 5

Mohla být delší.


Autorovy další knížky

Marty Neumeier
americká, 1947
2007  78%The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem
2016  100%The Brand Flip: Proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit