The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem tempo & emoce

The Brand Gap - 	Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem
https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/280920/mid_the-brand-gap-jak-preklenout-propas-8aH-280920.jpg 4 9 9

Kniha Brand Gap je zpracováním komplexní teorie budování značky. Narozdíl od jiných knih, zabývajících se brandingem, neřeší problematiku jen z pohledu tvrdě racionálně-strategického, anebo naopak jen z pohledu kreativně-emočního. Brand Gap ukazuje způsoby jak obchodní strategii s designem propojit a vytvořit tak charismatickou značku, která bude zákazníky milována a která firmě přinese trvale udržitelnou konkurenční výhodu. Brand Gap je označována za tzv. knížku do letadla - stihnete ji přečíst za 2-3 hodiny a dozvíte se například co je to brand, pět základních disciplín budování značek, proč je důležité se o brand starat i uvnitř firmy a mnoho dalšího.... celý text


Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Autorovy další knížky

Marty Neumeier
americká, 1947
2007  78%The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem
2016  100%The Brand Flip: Proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit