Základy marketingu hodnocení

Základy marketingu
https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/216691/mid_zaklady-marketingu-216691.jpg 5 11 11

První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě.

5
8 x
4
3 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Základy marketingu: 95 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 11

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).