Základy marketingu přehled
Miroslav Karlíček
První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě.
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Základy marketingu. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (2)
28.02.2022
Úvodní kniha do marketingu, která vám dá přehled v základních pojmech, technikách a všem obecně. Je dost praktická a poměrně krátká, takže vlastně fakt skvělá pro seznámení s oborem.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Základy marketingu v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 13x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Doporučených | 2x |
v Knihotéce | 9x |
v Chystám se číst | 5x |
v Chci si koupit | 1x |
Stále aktuální kniha o marketingu, která je vhodná jako úvod do marketingu.
Sáhnout po ní mohou i ostřílení markeťáci, vždy je totiž něco, co se hodí zopakovat.