The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem bazar
Marty Neumeier
![The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem](https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/280920/mid_the-brand-gap-jak-preklenout-propas-8aH-280920.jpg?v=1453841791)
Kniha Brand Gap je zpracováním komplexní teorie budování značky. Narozdíl od jiných knih, zabývajících se brandingem, neřeší problematiku jen z pohledu tvrdě racionálně-strategického, anebo naopak jen z pohledu kreativně-emočního. Brand Gap ukazuje způsoby jak obchodní strategii s designem propojit a vytvořit tak charismatickou značku, která bude zákazníky milována a která firmě přinese trvale udržitelnou konkurenční výhodu. Brand Gap je označována za tzv. knížku do letadla - stihnete ji přečíst za 2-3 hodiny a dozvíte se například co je to brand, pět základních disciplín budování značek, proč je důležité se o brand starat i uvnitř firmy a mnoho dalšího.... celý text
Bazar (2)
![The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem](https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/280920/the-brand-gap-jak-preklenout-propas-8aH-280920.jpg?v=1453841791)
lehce opotřebovaná
Autorovy další knížky
2007 | ![]() |
2016 | ![]() |