Nákupologie
Martin Lindstrom
Je klasická reklama pasé? Martin Lindstorm tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi miliony dolarů. Tak zvaný neuromarketing, kolem kterého se celá Nákupologie točí, boří oblíbené reklamní postupy a marketingové přesvědčení , tradované z generace na generaci.... celý text
Přidat komentář
Už je to chvilka, co jsem četla Nákup-ologii. Vím, že mě bavila, nebyla tu snůška věděckých hypotéz, kterým obyčejný smrtelník nerozu, ale snadno stravitelné informace.
Nebylo to špatné, ale na druhou stranu jsem čekala nějaká šokující odhalení, bohužel ta se ale příliš nekonala. Nevím, jak moc byl můj dojem z knihy ovlivněn tím, že je plná pro mne neznámých amerických značek a výrobků nebo zda to bylo i stylem psaní. Ale je určitě zajímavé si tuto knihu přečíst, abychom si uvědomili, co všechno se dá použít pro propagaci a prodej výrobků.
Pro mě velmi zajímavé, až se člověk diví, co vše se dá zjistit o chování zákazníků a že je to vlastně velká věda.
Některá fakta pro mě byla nová a překvapivá, nicméně styl psaní mi příliš neseděl a na skener fMRI a doktorku Calvertovou jsem už byla na konci knihy slušně alergická.