Nákupologie tempo & emoce

Nákupologie
https://www.databazeknih.cz/img/books/13_/138076/bmid_nakup-ologie.jpg 4 23 23

Je klasická reklama pasé? Martin Lindstorm tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi miliony dolarů. Tak zvaný neuromarketing, kolem kterého se celá Nákupologie točí, boří oblíbené reklamní postupy a marketingové přesvědčení , tradované z generace na generaci.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: ,
Originální název:

Buyology, 2007


více info...

Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Štítky knihy

marketing spotřebitelské chování nakupování

Autorovy další knížky

Martin Lindstrom
dánská, 1970
2012  83%Vyluxusované mozky
2009  74%Nákupologie