Slovník základních pojmů z marketingu a managementu
Jitka Vysekalová
Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje učebnice Základy marketingu a Základy managementu.Autorský kolektiv předkládá soubor 255 abecedně řazených hesel, umožňujících základní orientaci v problematice. A protože se marketingová řeč používá v celém světě, jsou u řady hesel uvedeny anglické ekvivalenty a jejich výslovnost.Marketing i management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Autoři vycházejí z dnešního poznání, ale předpokládají, že aktualizace bude v dalším období potřebná a nutná.... celý text
Autorovy další knížky
2007 | Psychologie reklamy |
2009 | Psychologická encyklopedie: Aplikovaná psychologie |
2004 | Psychologie spotřebitele |
2010 | Reklama |
1998 | Psychologie trhu |