Slovník základních pojmů z marketingu a managementu přehled

nehodnoceno
Slovník základních pojmů z marketingu a managementu
https://www.databazeknih.cz/img/books/20_/204829/bmid_slovnik-zakladnich-pojmu-z-marketin-204829.jpg 0 0 0

Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje učebnice Základy marketingu a Základy managementu.Autorský kolektiv předkládá soubor 255 abecedně řazených hesel, umožňujících základní orientaci v problematice. A protože se marketingová řeč používá v celém světě, jsou u řady hesel uvedeny anglické ekvivalenty a jejich výslovnost.Marketing i management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Autoři vycházejí z dnešního poznání, ale předpokládají, že aktualizace bude v dalším období potřebná a nutná.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Slovník základních pojmů z marketingu a managementu. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Slovník základních pojmů z marketingu a managementu v seznamech

Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)