Marketing
"; všechny žánry Architektura Biografie a memoáry Cestopisy a místopisy Citáty a přísloví Detektivky, krimi Divadelní hry Dívčí romány Dobrodružné Doprava Duchovní literatura Dům a byt Ekologie, živ. prostředí Ekonomie a obchod Encyklopedie Erotika Esoterika, astrologie, okultismus Fantasy Fejetony, eseje Filozofie Gamebooky Historické romány Historie Hobby Horory Hudba a zpěv Humor Jazyky, lingvistika Komiksy Kuchařky Literatura česká Literatura faktu Literatura naučná Literatura slovenská Literatura světová Mapy a atlasy Matematika a logika Mytologie Náboženství New Age Novely O literatuře Obrazové publikace Omalovánky Osobní rozvoj a styl PC literatura Poezie Pohádky a bajky Politologie, mezinárodní vztahy Pověsti Povídky Pragensia Právo Pro děti a mládež Pro nejmenší Pro ženy Průmysl Příběhy Příroda, zvířata Přírodní vědy Psychologie a pedagogika Rodina Romány Sci-fi Sociologie, společnost Sport Šikovné děti - tvoření, hry, styl Technika a elektro Thrillery Turistické průvodce Učebnice a slovníky Umění Válečné Věda Vesmír Vojenství Vzdělávání, školství Záhady Zahrada Zdraví Zdravotnictví Zemědělství Žurnalistika, publicistika
nejnověji zařazené nejvyšší počet hodnocení nejvyšší hodnocení (celkové) nejnižší hodnocení (celkové) A-Z (název knihy) Z-A (název knihy) rok vydání (sestupně) rok vydání (vzestupně) rok vydání originálu (sestupně) rok vydání originálu (vzestupně)
Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra 2003, John Ward
Najlepší obchodník - Tajomstvo a úspech predaja 1995, D. Forbes Ley
Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) 1991, Wolfgang Maderthaner
Zanietený predajca - Praktická príručka pre profesionálnych predajcov 2011, James M. Heidema
Nejbohatší muž v Babylóně 1995, George Samuel Clason
101 rad pro úspěšný prodej 2007, Zig Ziglar
Jak myslí Google 2012, Steven Levy
Proč už neplatí tradiční marketing 2007, John Walsh
Jak psát obchodní dopisy 2004, Drayton Bird
Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je 2007, Ed Horrel
Desatero manažera 2003, František Bělohlávek
Trendológia 2010, William Higham
Digitálna značka: Ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom svete 2011, Allen P. Adamson
Jednoducho značka: Ako najlepšie značky stavili na jednoduchosť a uspeli 2011, Allen P. Adamson
Říkejte mi Ted 2009, Ted Turner
Byznys v plné nahotě 2009, Richard Branson
Imitátori: Ako šikovné firmy využívajú imitáciu na získanie strategickej výhody 2011, Oded Shenkar
Chaotika: Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch 2010, Philip Kotler
Dost: Skutečná cena peněz, byznysu a života 2009, John C. Bogle
Krizová ekonomie: Budoucnost finančnictví v kostce 2011, Nouriel Roubini
Marketing ve věku společnosti Google 2011, Vanessa Fox