-

idmi idmi přečtené 69

☰ menu

Intuitivní marketing pro 21. století

Intuitivní marketing pro 21. století 2016, Miloš Toman
5 z 5

Za mě paráda. Přijde mi, že pan Toman vychází hodně ze svých zkušeností. Nejde o fráze, které se opakují všude dokola. Od začátku do konce poutavě napsané a zbytečně neokecané. Je vidět, že pan Toman píše za sebe. Dneska mi přijde, že je takový trend jenom přebírat "fakta" od ostatních, skládat je za sebe a snažit se to natáhnout na co možná nejvíce stránek. Každý si v tom ale najde své. Podnikám 10 let a s myšlenkami v této knize převážně souhlasím, rád jsem si je připomněl a dozvěděl se i něco nového.... celý text


Pět hvězd

Pět hvězd 2018, Carmine Gallo
3 z 5

Čekal jsem více. Psané stylem "CEO té a té firmy dává komunikaci na první místo a kam se až dostal" a furt dokola. Pochopil jsem hned ze začátku, že to důležité určitě je (proto jsem si tu knížku koupil) a pak jsem marně čekal, kdy se styl psaní přehoupne a dozvím se něco užitečného. Přehouplo a určitě jsem se z té knížky zajímavé věci dozvěděl. Ale jako žádnej voheň :)... celý text


WTF: Co přinese budoucnost a jak ji přežít

WTF: Co přinese budoucnost a jak ji přežít 2018, Tim O'Reilly
5 z 5

Téma, o kterém autor píše mě zajímá. Pokud Vás zajímá také, budete nadšeni!