BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům přehled
David Freemantle
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/144564/buzz-50-malickosti-k-144564.jpg
3
1
1
V padesáti kapitolách se autor věnuje různým marketingovým prvkům a postupům. Každá kapitola je na dvoustrách a je koncipována jako téma, ke kterému je krátký popis, příklad z praxe a další rady a body, které dané téma dále rozvíjí. Kapitola je zakončena shrnutím postupu a citátem. Jednotlivé kapitoly jsou sdružené do 8 tématických celků.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2006 , Management PressOriginální název:
The Buzz, 50 little things that make a big difference to delivering world-class customer service, 2004
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům v seznamech
v Přečtených | 2x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Knihotéce | 2x |
v Chystám se číst | 1x |
Autorovy další knížky
2006 | BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům |
2006 | BIZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na motivaci a vedení týmu |
1995 | Superšéf - O úspěšném řízení lidí od A až do Z |