BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům vydání

BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/144564/buzz-50-malickosti-k-144564.jpg 3 1 1

V padesáti kapitolách se autor věnuje různým marketingovým prvkům a postupům. Každá kapitola je na dvoustrách a je koncipována jako téma, ke kterému je krátký popis, příklad z praxe a další rady a body, které dané téma dále rozvíjí. Kapitola je zakončena shrnutím postupu a citátem. Jednotlivé kapitoly jsou sdružené do 8 tématických celků.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Management Press
Originální název:

The Buzz, 50 little things that make a big difference to delivering world-class customer service, 2004


více info...

Vydání (1)


BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům
BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům

papírová kniha 2006, Management Press

ISBN: 80-7261-148-8

Autorovy další knížky

David Freemantle
britská, 1942
2006  60%BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům
2006  0%BIZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na motivaci a vedení týmu
1995  100%Superšéf - O úspěšném řízení lidí od A až do Z