BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům hodnocení

BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/144564/buzz-50-malickosti-k-144564.jpg 3 1 1

V padesáti kapitolách se autor věnuje různým marketingovým prvkům a postupům. Každá kapitola je na dvoustrách a je koncipována jako téma, ke kterému je krátký popis, příklad z praxe a další rady a body, které dané téma dále rozvíjí. Kapitola je zakončena shrnutím postupu a citátem. Jednotlivé kapitoly jsou sdružené do 8 tématických celků.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Management Press
Originální název:

The Buzz, 50 little things that make a big difference to delivering world-class customer service, 2004


více info...
5
0 x
4
0 x
3
1 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy další knížky

David Freemantle
britská, 1942
2006  60%BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům
2006  0%BIZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na motivaci a vedení týmu
1995  100%Superšéf - O úspěšném řízení lidí od A až do Z