BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům hodnocení
David Freemantle
V padesáti kapitolách se autor věnuje různým marketingovým prvkům a postupům. Každá kapitola je na dvoustrách a je koncipována jako téma, ke kterému je krátký popis, příklad z praxe a další rady a body, které dané téma dále rozvíjí. Kapitola je zakončena shrnutím postupu a citátem. Jednotlivé kapitoly jsou sdružené do 8 tématických celků.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2006 , Management PressOriginální název:
The Buzz, 50 little things that make a big difference to delivering world-class customer service, 2004
více info...
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2006 | BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům |
2006 | BIZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na motivaci a vedení týmu |
1995 | Superšéf - O úspěšném řízení lidí od A až do Z |