BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům tempo & emoce

BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/144564/buzz-50-malickosti-k-144564.jpg 3 1 1

V padesáti kapitolách se autor věnuje různým marketingovým prvkům a postupům. Každá kapitola je na dvoustrách a je koncipována jako téma, ke kterému je krátký popis, příklad z praxe a další rady a body, které dané téma dále rozvíjí. Kapitola je zakončena shrnutím postupu a citátem. Jednotlivé kapitoly jsou sdružené do 8 tématických celků.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Management Press
Originální název:

The Buzz, 50 little things that make a big difference to delivering world-class customer service, 2004


více info...

Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Autorovy další knížky

David Freemantle
britská, 1942
2006  60%BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům
2006  0%BIZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na motivaci a vedení týmu
1995  100%Superšéf - O úspěšném řízení lidí od A až do Z