BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům tempo & emoce
David Freemantle
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/144564/buzz-50-malickosti-k-144564.jpg
3
1
1
V padesáti kapitolách se autor věnuje různým marketingovým prvkům a postupům. Každá kapitola je na dvoustrách a je koncipována jako téma, ke kterému je krátký popis, příklad z praxe a další rady a body, které dané téma dále rozvíjí. Kapitola je zakončena shrnutím postupu a citátem. Jednotlivé kapitoly jsou sdružené do 8 tématických celků.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2006 , Management PressOriginální název:
The Buzz, 50 little things that make a big difference to delivering world-class customer service, 2004
více info...
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2006 | BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům |
2006 | BIZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na motivaci a vedení týmu |
1995 | Superšéf - O úspěšném řízení lidí od A až do Z |