BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům vydání
David Freemantle

V padesáti kapitolách se autor věnuje různým marketingovým prvkům a postupům. Každá kapitola je na dvoustrách a je koncipována jako téma, ke kterému je krátký popis, příklad z praxe a další rady a body, které dané téma dále rozvíjí. Kapitola je zakončena shrnutím postupu a citátem. Jednotlivé kapitoly jsou sdružené do 8 tématických celků.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2006 , Management PressOriginální název:
The Buzz, 50 little things that make a big difference to delivering world-class customer service, 2004
více info...
Vydání dle jazyka (1)

BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům
2006,
Management Press
Autorovy další knížky
2006 | ![]() |
2006 | ![]() |
1995 | ![]() |