Psychologie reklamy přehled

Psychologie reklamy
https://www.databazeknih.cz/img/books/52_/520905/bmid_psychologie-reklamy-yyI-520905.jpg 4 7 7

Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajících se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě. 5., rozšířené a aktualizované vydání. Autorský kolektiv: Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. PhDr. Růžena Komárková RNDr. Jan Herzmann, CSc. Ondřej Herink.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Psychologie reklamy. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (1)

hu_87
15.01.2022 5 z 5

Na našem trhu je to zcela ojedinělá publikace, která má a bude mít stále své místo v knihovničce každého zajímajícího se o lidské ovlivňování, marketing apod. Kapitoly jsou věnovány jak motivaci a různým teoriím motivace, tak více praktickým stránkám věci: emoce v reklamě a jak na nás působí, na co si dát pozor, další faktory ovlivňující to, zda se reklama bude líbit či nikoliv a hlavně příklady konkrétních reklamních spotů a jejich analýza.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Psychologie reklamy v seznamech

v Právě čtených2x
v Přečtených14x
ve Čtenářské výzvě1x
v Doporučených1x
v Knihotéce10x
v Chystám se číst12x
v Chci si koupit4x
v dalších seznamech1x