Psychologie reklamy hodnocení
Jitka Vysekalová
Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajících se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě. 5., rozšířené a aktualizované vydání. Autorský kolektiv: Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. PhDr. Růžena Komárková RNDr. Jan Herzmann, CSc. Ondřej Herink.... celý text
5 |
|
2 x |
4 |
|
3 x |
3 |
|
3 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Psychologie reklamy: 78 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 8
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Štítky knihy
reklama a propagaceAutorovy další knížky
2007 | ![]() |
2009 | ![]() |
2004 | ![]() |
2010 | ![]() |
1998 | ![]() |