Psychologie reklamy recenze
Jitka Vysekalová
Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajících se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě. 5., rozšířené a aktualizované vydání. Autorský kolektiv: Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. PhDr. Růžena Komárková RNDr. Jan Herzmann, CSc. Ondřej Herink.... celý text
U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.
Štítky knihy
reklama a propagaceAutorovy další knížky
2007 | Psychologie reklamy |
2009 | Psychologická encyklopedie: Aplikovaná psychologie |
2004 | Psychologie spotřebitele |
2010 | Reklama |
1998 | Psychologie trhu |