Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách tempo & emoce
Jan Viktorin
Nehodnoceno
Monografie analyzuje úroveň percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na 1. stupni základních škol.
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Štítky knihy
speciální pedagogika pedagogický výzkum integrovaná výchova a vzdělávání základní školy děti s mentálním postižením podpůrná opatření ve vzdělávání
Autorovy další knížky
2018 | Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách - výzkumný projekt |
2021 | Inkluzivní vzdělávání a speciálněpedagogická podpora žáků s lehkým mentálním postižením |
2020 | Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách |