Značka - od vize k vyšším ziskům tempo & emoce
Leslie de Chernatony
https://www.databazeknih.cz/img/books/37_/376236/mid_znacka-od-vize-k-vyssim-ziskum-HKs-376236.png
0
0
0
Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2009 , Computer Press (CP Books)Originální název:
From brand vision to brand evaluation, 2001
více info...
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.