Vojtěch Hlavenka

Artemian · pseudonym

česká

Nová kniha

Kód Mýtina - Zpátky ve Hře

Kód Mýtina - Zpátky ve Hře - Vojtěch Hlavenka

Herní fenomén z postapokalyptické Prahy. Must-read pro fandy LitRPG! Michael se v živoucí virtuální hře Mýtina dostal na vrchol. Před dvěma lety však vlivem šp... detail knihy

Související novinky

Hra na kočku a na myš, Druhá smrt a další knižní novinky (14. týden)

Hra na kočku a na myš, Druhá smrt a další knižní novinky (14. týden)
V prvním dubnovém týdnu se můžete těšit na další řadu nových knih, které se objeví na pultech knihkupectví. Zde jsme ... celý text

Populární knihy

Nové komentáře u knih Vojtěch Hlavenka

Kód Mýtina - Zpátky ve Hře Kód Mýtina - Zpátky ve Hře

Tohohle žánru jsem fakt fanda. A vzhledem k tomu, že takových knih moc na trhu není, je super, že něco takového vzniklo dokonce v Čechách. A fakt je to dobré! Za mě to překonává jedině snad Cesta šamana. A to i když do toho nepočítám ten poslední překombinovaný díl, který je fakt mizerný. Jo jasně, zatím je na trhu jenom první díl, a uvidíme, kdy to dojde do fáze, na kterou umře tempo všech knih z tohodle žánru. Totiž, kdy je hrdina tak mocně nalevovaný, že už nemá konkurenci a projíždí dějem jak nůž máslem. Na druhou stranu, tenhle hrdina má na krku vytuněného vraha a ještě větší lež. To by mu mělo nadělat dost problémů, aby to nebyla nuda :-)... celý text
roso.mak


Kód Mýtina - Zpátky ve Hře Kód Mýtina - Zpátky ve Hře

Kniha se četla překvapivě dobře... děj, který je ve stylu "počítačové hry", jsem ještě nikdy nečetla... a docela mě zaujala ...
Ronnie68


Vazači zhouby Vazači zhouby

Tato kniha z běžné produkce Golden Dog trochu vyčnívá. Jde to znát už z obálky, která sděluje, že nejspíš půjde o pohodový fantasy příběh ve stylu dračáku. A paradoxně nemám problém s tím, že to tak vůbec není; dokonce mě i těší, že kombinace obálky i anotace mi jednoznačně určila, s jakými charaktery budu mít tu čest. Tohle je totiž typ knihy, která s postavami stojí a padá. V tomto směru se však ukázalo, že takový magistr Skelen je sice hybatelem děje, ale slouží čtenáři spíš k tomu, aby občas měl zprávy i z druhé strany barikády. Abych to upřesnil, tato kniha je jedno velké fantasy válečné tažení (naštěstí v temných a krvavých barvách, takže pro mě stravitelné), kde se však o titulní Zhoubě mnoho nedozvíte. Je to jako výsek historie jiné reality (což je v pořádku) s dobře napsaným začátkem a tak trochu rozporuplným koncem. Místy mi tady totiž hapruje logika. Nejvíc to bylo znát na postavě Coriela, který je sice brilantní taktik, ale ve své genialitě nedokáže pochopit podstatu tohoto svého talentu (a musí mu to vysvětlit vypitý trpajzlík). Snad se zde projevuje i to, že válečná literatura není mým šálkem černého čaje a tak mě více bavila nábožensko-politická linka. Rozhovory mezi Velehlasem a Jiskrou měly prostě náboj. První jmenovaný byl zpočátku můj favorit (později se to překlopilo k Jiskře) a ke konci se postaral i o „Wat-d-fááák!?“ moment; bohužel pak autor nedokázal onen zvrat uspokojivě vysvětlit, čímž pro mě celou tu linku zabil. Zůstává tak Věčná Jiskra, která je jednoznačně nejlepší a nejemotivnější postavou celé knihy s relativně uspokojivým koncem. Závěrem musím přiznat, že epilog jsem příliš nepobral (respektive mi neřekl nic nového a zbytek mě spíš zmátl). Ale na druhou stranu jsou zde skvěle hláškující trpaslíci, možnost pátrat po špehovi (odhalil jsem správně) a hodně se mi líbí netradiční font, jakým je psán hlas Stvořitele. Doporučuji méně rozmlsaným čtenářům fantasy, kteří preferují temnější odstíny příběhů.... celý text
Morbidus



Kód Mýtina - Zpátky ve Hře Kód Mýtina - Zpátky ve Hře

Nové litPRG a ještě ke všemu od českého autora? To nesmí žádnému fandovi utéct. Musím velmi ocenit autorův styl psaní, strašně se mi líbí jeho volba slov i neotřelá přirovnání. Díky tomu a díky jeho povaze, mi byl Michael strašně sympatický. Přidejte k tomu všemu ještě originální prostředí a zápletku a další sympatické postavy a máte knihu která vás od začátku až do konce nepustí. Velmi doufám, že se brzy dočkáme pokračování.... celý text
Roscata


Kód Mýtina - Zpátky ve Hře Kód Mýtina - Zpátky ve Hře

Všem doporučuju, všichni si musí koupit, protože nutně potřebuju, aby vyšlo pokračování :D A teď vážně. Ráda čtu tohoto autora, vyhovuje mi jeho styl. Postavy nejsou ploché, jsou reálné, jejich konání má svá opodstatnění. Má to tajemství, který toužíme rozluštit. Zápletka je dobře vysta. Líbí se mi i myšlenka světa "z pohledu hmyzu", který přináší unikátní prostředí a tvory. Dlouho jsem nevěděla, co žánr LitRPG znamená a nejsem žádný pařič her, ale vždycky jsem ráda koukala, jak někdo hraje PC hru (zná asi každý devadesátkový dítě) a mám ráda fantasy. A to bohatě stačí, aby se mi knížka líbila. Úplně mě to vtáhlo, jako bych měla spuštěnou hru. Postupem času je člověk zvědavější a zvědavější ... Jen teda teď si budu protiřečit a doporučila bych počkat, až bude i 2.díl, protože ten konec ... A teda Fragmentu strhávám všechny hvězdičky za odfláknuté korektury u začínajícího autora (zážitek z knížky to nekazí, ale je to taková škoda) a za prodlevu ve vydávání pokračování - tohle by se čtenářům dělat nemělo.... celý text
ZůzaSomolka