Reklama vydání
Jiří Mikeš , Jitka Vysekalová
Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.... celý text
Vydání (6)
Reklama
2018, Grada
ISBN: 978-80-247-5865-7Reklama
2018, Grada
ISBN: 978-80-247-2209-2 , 978-80-271-2119-9Reklama
2010, Grada
ISBN: 978-80-247-3492-7Reklama: Jak dělat reklamu
2010, Grada
ISBN: 978-80-247-7434-3Reklama
2007, Grada
ISBN: 978-80-247-2001-2Reklama
2003, Grada
ISBN: 80-247-0557-5