Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola hodnocení
Philip Kotler
https://www.databazeknih.cz/img/books/20_/209129/bmid_marketing-management-analyza-planov-209129.jpg
5
12
12
7. vydání této tzv. Bible marketingu. Jedná se o vůbec první české vydání.
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: ?Originální název:
Marketing management, 1994
více info...
5 |
|
12 x |
4 |
|
2 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola: 97 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 12
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
1998 | Marketing Management |
2007 | Moderní marketing |
2000 | Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy |
2004 | Marketing |
2003 | Marketing od A do Z |