Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola hodnocení

Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola
https://www.databazeknih.cz/img/books/20_/209129/bmid_marketing-management-analyza-planov-209129.jpg 5 12 12

7. vydání této tzv. Bible marketingu. Jedná se o vůbec první české vydání.

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno:
Originální název:

Marketing management, 1994


více info...
5
12 x
4
2 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola: 97 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 12

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).