Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola přehled
Philip Kotler
7. vydání této tzv. Bible marketingu. Jedná se o vůbec první české vydání.
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: ?Originální název:
Marketing management, 1994
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (6)
Bible pro studenty marketingu. Najdete v ní jakékoli téma z oboru a tipy z praxe např. pro zpracování seminárek.
Úžasná učebnice, která velmi detailně provede studenty veškerou problematikou marketingu i managementu. Doporučuji rozhodně i více znalým lidem, kteří mají stále potřebu se rozvíjet. Učebnice mi velmi pomohla nejen při psaní BP, ale také v pracovním životě, kde mě velmi inspirovala.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola v seznamech
v Přečtených | 24x |
v Knihotéce | 10x |
v Chystám se číst | 11x |
v Chci si koupit | 7x |
v dalších seznamech | 3x |
Štítky knihy
Autorovy další knížky
1998 | Marketing Management |
2007 | Moderní marketing |
2000 | Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy |
2004 | Marketing |
2003 | Marketing od A do Z |
Pro všechny koho zajímá marketing nebo ho studuje. Opravdu je to taková malá bible. Hodně mi pomáhala při studiu na marketingové akademii a díky ní jsem lépe vstoupila do světa marketingu i bez předchozích znalostí.