Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola přehled

Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola
https://www.databazeknih.cz/img/books/20_/209129/bmid_marketing-management-analyza-planov-209129.jpg 5 12 12

7. vydání této tzv. Bible marketingu. Jedná se o vůbec první české vydání.

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno:
Originální název:

Marketing management, 1994


více info...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (6)

marti7729
03.11.2023 5 z 5

Pro všechny koho zajímá marketing nebo ho studuje. Opravdu je to taková malá bible. Hodně mi pomáhala při studiu na marketingové akademii a díky ní jsem lépe vstoupila do světa marketingu i bez předchozích znalostí.

IvetaZ
30.05.2022 5 z 5

Bible pro studenty marketingu. Najdete v ní jakékoli téma z oboru a tipy z praxe např. pro zpracování seminárek.


pindorova
16.11.2021 5 z 5

Úžasná učebnice, která velmi detailně provede studenty veškerou problematikou marketingu i managementu. Doporučuji rozhodně i více znalým lidem, kteří mají stále potřebu se rozvíjet. Učebnice mi velmi pomohla nejen při psaní BP, ale také v pracovním životě, kde mě velmi inspirovala.

všechny komentáře

Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola v seznamech

v Přečtených24x
v Knihotéce10x
v Chystám se číst11x
v Chci si koupit7x
v dalších seznamech3x