"; všechny žánry Ekonomie a obchod Literatura naučná Literatura světová PC literatura Učebnice a slovníky Umění
nejnověji zařazené nejvyšší počet hodnocení nejvyšší hodnocení (celkové) nejnižší hodnocení (celkové) A-Z (název knihy) Z-A (název knihy) rok vydání (sestupně) rok vydání (vzestupně) rok vydání originálu (sestupně) rok vydání originálu (vzestupně)
- od písmena -ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
Marketing v cestovním ruchu 2009, Dagmar Jakubíková
Marketing - cesta k trhu 1994, Jaroslav Světlík
Retail marketing 2009, Ladislav Pátík
Výkonnostní marketing s Google Analytics 2011, Caleb Whitmore
Marketing kulturního dědictví a umění 2008, Radka Johnová
Marketing ve věku společnosti Google 2011, Vanessa Fox
10 smrtelných marketingových hříchů 2004, Philip Kotler
Základy marketingu s aplikací do školního prostředí 2010, Tomáš Cimbálník
Fialová kráva: Marketing konečně jinak 2010, Seth Godin
333 tipů a triků pro internetový marketing 2011, Viktor Janouch
Marketingová komunikace 2011, Miroslav Karlíček
Moderní marketing 2007, Gary Armstrong
Marketing na Facebooku: Výukový kurz 2011, Mari Smith
Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru 2011, Vojtěch Bednář
Internet - ekonomické, marketingové a finanční aplikace: Strategie vyhledávání a prezentace 1998, Richard Papík
Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích 2010, Viktor Janouch
Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích 2011, Jim Sterne
Reklama na internetu 2002, Petr Stuchlík
Strategické myšlení 2002, Andy Bruce
Efektivní marketing - Základy pro manažery 2003, Moi Ali